Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes

Kāda ir aizdevuma izsniegšanas kārtība?

Lai saņemtu aizdevumu, nepieciešams noslēgt kredītlīnijas līgumu vai tā grozījumus, kas būs pieejami Jūsu profilā septiņu dienu lakā pēc lēmuma par aizdevuma piešķiršanu pieņemšanas. Ja vēlaties saņemt aizdevumu ātrāk, Jums būs iespēja izmantot aizdevuma ātrās izsniegšanas pakalpojumu. Maksa par šo pakalpojumu tiek noteikta saskaņā ar cenrādi, un to iespējams apmaksāt kopā ar pirmo grafikā noteikto maksājumu vai kapitalizēt (pievienot pamatsummai).

Vai varu saņemt aizdevumu uz ārzemju bankas kontu?

Diemžēl aizdevumu iespējams saņemt tikai uz Latvijā reģistrētas bankas kontu. Ja Jums šāda konta nav, piedāvājam izmantot iespēju saņemt aizdevumu skaidrā naudā.

Kāpēc man netika piešķirts aizdevums?

Biežākie iemesli aizdevuma atteikumam ir nenokārtotas parādsaistības pie citiem kreditoriem vai pārāk liels uzņemto kredītsaistību apmērs pret ienākumiem. Ja tas nav attiecināms uz Jums vai vienkārši vēlaties uzzināt vairāk, zvaniet 66116688.

Atgādinām, ka neatkarīgi no atteikuma iemesla, Jūs nākotnē varat mēģināt pieteikties aizdevumam atkārtoti, un mēs labprāt izskatīsim Jūsu pieteikumu no jauna.

Kāds ir mans ikmēneša maksājums?

Visu informāciju par aizdevuma maksājumiem Jūs varat uzzināt aizdevuma līgumā, klienta profila sadaļā „Mani aizdevumi” vai zvanot uz informatīvo tālruni 66116688.

Kā atmaksāt Banknote patēriņa aizdevumu?

Aizdevumu Jūs varat atmaksāt skaidrā naudā jebkurā Banknote vai ar bankas pārskaitījumu. Informāciju par aktuālo maksājumu un bankas pārskaitījumu Jūs atradīsiet aizdevuma līgumā vai savā Banknote.lv klienta profila sadaļā „Maksājumi”.

Vai es varu atmaksāt aizdevumu pirms termiņa?

Jā, informāciju par aizdevuma atmaksu varat noskaidrot jebkurā Banknote filiālē vai zvanot uz tālruni 66116688.

Vai ir iespējams maksāt lielāku summu nekā esošais ikmēneša maksājums?

Jā, Jūs varat apmaksāt lielāku summu nekā līgumā noteiktais mēneša maksājums. Turklāt atbilstoši iemaksātajai summai tiks samazināts pamatsummas atlikums un turpmāko mēneša maksājumu apmērs. Pēc maksājuma saņemšanas ar Jums sazināsies Banknote speciālists, lai telefoniski noformētu līguma grozījumus par jauno atmaksas grafiku.

Kā rīkoties, ja rodas grūtības atmaksāt aizdevumu?

Ja jums ir radušās grūtības veikt maksājumus saskaņā ar pašreizējo grafiku, mēneša maksājuma apmēru iespējams samazināt, izmantojot atmaksas nosacījumu maiņas pakalpojumu. Pieteikties atmaksas nosacījumu maiņai iespējams klienta profila sadaļā Mani aizdevumi, jebkurā Banknote filiālē vai zanot 66116688.

Vai varu mainīt aizdevuma atmaksas datumu?

Nepieciešamības gadījumā maksājuma datumu iespējams mainīt, zvanot uz tālruni 66116688 vai apmeklējot jebkuru Banknote filiāli.

Vai es varu samazināt savu mēneša maksājumu?

Jā, Jums ir iespējams samazināt savu ikmēneša maksājumu, nomainot savu atmaksas termiņu uz garāku. Lai to izdarītu, zvaniet uz 66116688 vai apmeklējiet jebkuru mūsu filiāli.

Kā es varu nomainīt savu bankas kontu?

Apskatīt jau pievienotos bankas kontus un nomainīt galveno kontu, uz kuru tiks pārskaitīts aizdevums, iespējams klienta profila sadaļā Mani dati. Ja vēlaties pievienot jaunu bankas kontu, Jums jāpārskaita 0.01 EUR no Jūsu jaunā bankas konta, maksājuma mērķī norādot: Konta maiņa.

Kur varu noskaidro filiāļu darba laiku un kontaktus?

Visu Banknote filiāļu kontaktinformāciju, darba laiku un atrašanās vietas varat noskaidrot mājaslapas sadaļā Filiāles.