Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes

Kā izveidot pilnas piekļuves Smart-ID kontu?

Pilnas piekļuves Smart-ID kontu iespējams reģistrēt:

Kā uzzināt, vai man ir pilnas piekļuves Smart-ID konts?

Lai pārbaudītu sava konta līmeni, Smart-ID lietotnes galvenajā izvēlnē klikšķiniet uz sadaļas “Lietotāja informācija”. Ja uzrādītais konta līmenis ir “Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts”, tad jums ir pilnas piekļuves konts, kuru varēsiet izmantot, lai saņemtu Banknote pakalpojumus.

Vai ārvalstu pilsoņi/nerezidenti var izmantot Smart-ID?

Smart-ID pieejams tikai cilvēkiem ar nacionālo identifikācijas numuru.

Uzturēšanās atļauja sniedz jums iespēju reģistrēt savu Smart-ID kontu. Lūdzu, sekojiet Smart-ID reģistrācijas metodēm!

Kā atbloķēt PIN kodu?

Pēc trīs nesekmīgiem PIN koda ievades mēģinājumiem, lietotne tiks bloķēta uz 3 stundām. Viedierīces ekrānā parādīsies laika atskaite līdz brīdim, kad varēsiet mēģināt ievadīt PIN kodu vēlreiz.

Atkārtoti ievadot nepareizu PIN kodu trīs reizes pēc kārtas (kopā jau sešas reizes), lietotne tiks bloķēta uz 24 stundām. Viedierīces ekrānā atkal parādīsies laika atskaite līdz brīdim, kad varēsiet mēģināt PIN kodus ievadīt vēlreiz.

Ja PIN kods tiek nesekmīgi ievadīts vēl trīs reizes (kopā deviņas reizes), tad jūsu esošais konts tiks neatgriezeniski bloķēts. Šādā gadījumā, jums būs jāreģistrē un jāautentificē jauns Smart-ID konts.

Kā rīkoties, ja man ir tikai Smart-ID Basic konts?

Lai Banknote pakalpojumu saņemšanai izmantotu Smart-ID, Jums ir nepieciešams pilnas piekļuves konts.

Lai izveidotu pilnas piekļuves kontu, Jums būs jāveic atkārtotu Smart-ID konta reģistrāciju:

  • Smart-ID lietotnē izmantojot biometrisko reģistrāciju;
  • Smart-ID lietotnē izmantojot eID karti un karšu lasītāju;
  • apmeklējot Jūsu bankas filiāli.
Kā izmantot biometrisko identifikāciju?

Biometriskai identifikācijai jums būs nepieciešams:

  1. identifikācijas dokuments ar elektronisko mikroshēmu;
  2. viedtālrunis, kurš atbalsta NFC tehnoloģiju;
  3. iespēja izmantot jūsu viedtālruņa kameru;
  4. aptuveni 10 minūtes (bez pārtraukumiem) jūsu laika;
  5. SVARĪGI! Biometrisko identifikāciju var izmantot tikai tie lietotāji, kuriem šobrīd ir vai kādreiz jau ir bijis reģistrēts Smart-ID konts.
Ko darīt, ja nestrādā Smart-ID lietotne?

Lūdzu atjaunot pārlūkprogrammu Chrome un sistēmas komponenti Android System WebView izmantojot Google play store servisu. Atjaunošanu iespējams paveikt ierakstot attiecīgās lietotnes nosaukumu Google play store meklētājā un sekojot tālākajām instrukcijām.

Neatradi atbildi uz sev interesējošu jautājumu?

Papildus informāciju iespējams iegūt šeit.